BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, October 13, 2011

APABILA VIRUS RINDU MELANDA.....

Assalamualaikum..

Semenjak 2-3 menjak ni, hati sy ni rsa rindu sgt2.Sila jgn salah faham ye kengkawan.Saya bukan rindu kat 'bf', 'balak','pakwe', or watever yg brsangkut paut dgn tu. Saya still single ok. Tunggu yg sudi nk menyunting diri ini..x tau la sape org tu...heee...

"Ok ezzah,ko dh melencong jauh dr topik sebenar"

Erk..sori...termelencong plak....(err...wujud ke kosa kata 'termelencong' tu)=)

Ok..back to the topic..sebenarnya, sy rindukn anak2 bulus kt kampung. Mnggu dpan sy balik untk cuti Deepavali. Tapi,nk tggu smpai mggu depan tu adalah satu penantian yg sgt2 menyeksakan bagi sy...

Saya rndu sgt2 kt family...especially kt adik bongsu..umur dia 4 tahun..suka sgt cubit dia. Dia x nangis pn walau kuat mana pn kita cubit dia.Hak3...kijam py kakak..ala...sy cubit time dia wt perangai je..contohnya, time dia x nak mandi..tiap2 kali nk suruh dia mandi,kompem kena main kejar2 dulu dgn dia.Punya la susah nk mandi..so,sy cubit la..tp cubit sikit je..nk bagi dia takut sikit.Org kata apa..cubit acah2..mcm tu la.xde la cubit smpai nk trkeluar isi...huuu...

Rindu sgt2 kt masakan my ummi....dh boring dh asyk mkan kt kedai je hari2 pagi ptg siang malam...huk3.Balik nanti nk mintak dia masak tomyam, ikan patin gulai tempoyak, udang goreng,telur bungkus...wah3..melampau pulak ko ye cik ezzah....makan je yg ko ingt...ha3..

So, kesimpulannya..sy x sabar nak balik mggu depan.dh rindu tahap gaban dh ni....nk peluk anak2 bulus,nak cubit adik,nak makan masakan ummi.....huhu...

wne: tggu masa nak jejak LCCT n naik flight terbang ke KB...semoga selamat semuanya....amin...

0 comments: